Redmi 6

5
(1)

این گوشی با صفحه نمایش 5.45 اینچی Full HD، نسبت 80.5 درصدی صفحه‌نمایش به بدنه، نسبت تصویری 18:9 و طراحی منحنی شکل بدنه احساس خوشایندی را هنگام کار به صاحب خود منتقل می‌کند.
از طرفی پردازنده 8 هسته‌ای و 12 نانومتری آن نسبت به نسل پیشین خود عملکرد بسیار بهینه‌تری پیدا کرده، با سیستم بهینه سازی مصرف MIUI 9، در کنار صفحه نمایشی باکیفیت مصرف باتری را به حداقل رسانده‌ و زمان زیادتری را برای استفاده در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
Redmi 6 همچنین، دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.25 میکرومتر است. این دوربین با ویژگی‌های خاص خود در محیط‌های تاریک یا دارای پس‌زمینه روشن نیز قادر خواهد بود تصاویر دلپذیری را ثبت نماید. همچنین با داشتن حالت‌هایی مانند پرتره هوشمند، زیباسازی هوشمند، پرتره ویژه و پس زمینه فلو ( تار ) که در اختیار صاحب تلفن همراه قرار گرفته است، عکس‌های طبیعی‌تر، با جزئیات بیشتری را ثبت می‌کند.
قسمت بعدی که به آن می‌پردازیم، قابلیت تشخیص چهره هوشمند این گوشی است. برای سهولت در رمز‌گشایی،از قابلیت هوشمند حرکات دست در Redmi 6 استفاده شده است. به صورتی‌که برای فعال کردن صفحه نمایش و حسگر تشخیص چهره، کافیست دست خود را همراه با گوشی بالا بیاوریم و به راحتی صفحه نمایش را فعال کنیم.
یکی از بهترین قابلیت‌های این دستگاه دستیار صوتی هوشمند است. صاحب گوشی تنها با گفتن یک جمله ، Redmi 6 را به دستیار شخصی خود تبدیل می‌کند. ارسال پیام هنگام رانندگی، برقراری تماس حین آشپزی، خاموش کردن چراغ‌ها و از دیگر خصوصیات این دستیار صوتی است که تمامی این فرامین را تنها با یک جمله اجرا خواهد کرد!
حس، طعم لذت‌بخش غذا با تکنولوژی از دیگر خصوصیات این تلفن همراه است، که با استفاده از دستورالعمل‌های تشخیص صحنه و همچنین عکاسی پولاروید، از تغییرات و میزان کالری موجود در غذا مطلع خواهید شد!

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!