Mi Bluetooth Collar Headset؛ هدست یقه‌ای شیائومی

0
(0)

طراحی یقه‌ای (گردنی یا گردنبندی) امکانات کاربردی جدیدی را در هدست بلوتوث‌ها به وجود آورده است. بدنه سبک این دستگاه با وزن ناچیز 40 گرمی خود تقریباً حس نمی‌شود. طراحی یقه‌ای آن نیز منطبق بر معیارهای ارگونومیک بوده، با توجه به فیزیک بدنی انسان، منعطف است و هیچ فشاری به گردن وارد نمی‌کند. همچنین این هدست شما را حین ورزش و رانندگی در انجام حرکات محدود نخواهد کرد.در ساخت گردنی آن از پلاستیک ارتجاعی به عنوان مواد اولیه اصلی و از فلز برای روکش آن استفاده شده تا سبک وزن باشد.
این دستگاه دارای باتری ظرفیت بالا با قابلیت 8 ساعت پخش موسیقی و اتصال به گوشی در زمان تماس است.صدای استریوی عالی آن نیز باعث می‌شود تا یک انتخاب خوب برای کسانی به حساب آید که گوش‌ دادن به موسیقی برایشان مهم است.
با حضور چیپست بلوتوث CSR 8645، پشتیبانی کاملی از کدگذاری AAC و خروجی apt-X به عمل خواهد آمد. بنابراین صدای خروجی هنگام ارتباط بی‌سیم، افت کیفیتی نخواهد داشت و در نهایت از صدای استریوی خوبی برابر با کیفیت CD لذت خواهید برد.
از طرفی دستگاه در سه رنگ سفارشی برای سلیقه‌های مختلف طراحی شده و با استفاده از آهنربا در مواقعی که از آن‌استفاده نمی‌شود و هندزفری بیرون از گوش است، به صورت طبیعی به همدیگر جفت شده و مانند دیگر هندزفری‌ها به اینور و آنور نمی‌افتد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!