Mi Band 3، نسل جدید دستبندهای شیائومی

0
(0)

Mi Band 3 با صفحه‌نمایش 0.78 اینچی و وزن کمتر از 20 گرم خود با هر بار شارژ تا ۲۰ روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد، که دوام شارژ قابل توجه این دستبند باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعتی آن ناشی می شود.
نمایشگر لمسی و تک رنگ OLED با رزولوشن ۸۰ × ۱۲۸ و طراحی خاص، امکان باقی ماندن لکه آب، اثرانگشت و سایر لکه‌ها را از بین برده و با صفحه نمایشی سیاه و همیشه براق ظاهری شیک و جذاب خواهد داشت. با استفاده از دستبند مذکور می‌توانید پیغام‌ برنامه‌های پیام‌رسان مانند وی‌چت و پیغام‌های SMS را مستقیم روی دستبندتان بخوانید.
از دیگر ویژگی‌های جالب می بند 3، قابلیت‌های ورزشی آن است. زمانی‌که این دستبند به گوشی متصل شود، حالت ورزشی آن فعال شده، به صورت خودکار وارد رابط کاربری موبایل می‌شود و زمان و مسافت را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است با فشار دادن دکمه دستبند برای چند ثانیه، می توان حالت ورزشی را غیرفعال کرد.
گفتنی است این ساعت همچنین با درجه عایق‌بندی 5ATM در برابر فشار آب، تا 50 متر زیر آب مقاوم شده، شنا و موج‌سواری لذتبخش‌تر می‌شود.
همچنین بند سیلیکونی بسیار منعطف برای راحتی بیشتر و در رنگ‌های متنوع برای سلیقه‌های گوناگون طراحی شده و با جنس سیلیکونی ترموپلاستیک خود، حس راحتی و آرامش را به صاحبش منتقل می‌کند.
پیش‌بینی آب و هوا تا سه روز آینده، هشدار تغییرات ناگهانی و شرایط جوی ویژگی دیگری است که این دستبند دارد. از طرفی با لرزش روی دستتان یادآور ساعات ملاقات در روز‌های مهم نیز می‌شود. در این دستبند الگوریتم پیشرفته گام‌شمار و تغییرات ضربان قلب، تک‌‌تک تغییرات روند قدم‌ها و ضربان قلب رصد شده، تغییرات 24 ساعت گذشته صاحبش را بررسی می‌کند تا اطمینان پیدا کند که سلامت او در خطر نیست. در برنامه Mi Sports آن نیز می‌شود نیازهای ورزشی روزانه و اهداف سلامتی را از قبل تعریف و به طور هفتگی آمار رسیدن به آن‌ها را ملاحظه کرد.
بررسی کیفیت خواب از دیگر خصوصیات دستبند شیائومی است که کیفیت آن را سنجیده به ما می‌گوید در مدت زمان مورد نظر، چقدر خواب عمیق و چقدر خواب سبک بوده است.
تمرکز بر کار گاهی اوقات به عدم تحرک طولانی مدت می‌انجامد. دستبند شیائومی اجازه نمی‌دهد تا فراموش کنید که مدت زیادی بدون تحرک در یک جا نشسته‌اید و باید برای رفع خستگی از جای خود بلند شده و حالت فیزیکی بدنتان را تغییر دهید.
و در آخر طراحی خاص قفل و بند این دستبند، امکان باز و گم شدن آن را منتفی کرده که این عملکرد تا 2000 بار باز و بسته شدن با حفظ شرایط اولیه ، آزمایش شده است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!