می بلوتوث جدید شیائومی؛ دستیاری همراه

0
(0)

می بلوتوث جدید شیائومی یک دستیار همراه و سبک است که با یک گیره مخصوص به راحتی به پیراهن صاحبش متصل می‌شود. این دستگاه برای کسانی مناسب است که در آن واحد می‌خواهند از دو دستگاه استفاده کرده و به راحتی به امور روزمره خود برسند. دستگاه فوق با نسخه 4.2 تکنولوژی بلوتوث، می‌تواند تا فاصله 11 متری با سرعت و کیفیت بالا داده‌ها را جابه‌جا ‌کند. از مشخصات این نسخه از تکنولوژی بلوتوث، دریافت سیگنال‌های قدرتمند و حل مشکل بی‌ثباتی در اتصالات است.
تمامی عملیات این همراه صوتی تنها با یک دکمه اجرا می‌شود که شامل؛ روشن کردن هدفون، اتصال به بلوتوث، پخش موسیقی و همچنین پاسخگویی به تماس است. تنظیمات دقیق در خروجی تمام باندهای Mi Bluetooth Audio Receiver مطابق با منحنی شنوایی انسان صورت گرفته، در نتیجه صداهای زیر و بم در فرکانس‌های خارج از محدوده، به صورت کامل‌تر و دقیق‌تری پوشش‌دهی می‌شوند. همچنین این گیرنده صوتی مجهز به یک چیپ آمپلی‌فایر هدفون است تا درسیگنال‌های مبادلاتی ، نسبت سیگنال به نویز را افزایش داده و اعوجاج صوتی را کاهش دهد و در نهایت صدای خروجی کیفیت بالایی داشته باشد.
باتری ده گرمی این گیرنده صوتی دارای محافظ مدار داخلی بوده و از Plug And Play یا همان قابلیت نصب آسان و سریع پشتیبانی می‌کند. باتری فوق طی 2 ساعت کامل شارژ شده و تا 5 ساعت قابلیت پخش موسیقی دارد.
در هنگام فعالیت‌های ورزشی و کاری نیز نیاز به اتصال سیمی برای گوش دادن به موسیقی نخواهید داشت با خیال آسوده بدوید و موسیقی موردعلاقه خود را گوش دهید.
می بلوتوث همچنین به راحتی می‌تواند به عنوان یک دستگاه بی‌سیم وسایل نقلیه نیز استفاده شود. شما تنها کافیست این گیرنده صوتی را به پورت (درگاه 3.5) میلیمتری ماشین متصل کنید و سپس موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید.
این دستگاه همچنین دارای جک 3.5 میلیمتری است تا از تمامی دستگاه‌های سیمی پشتیبانی نماید. به طور مثال می‌تواند به انواع هدفون‌ها، اسپیکرهای سیمی و سیستم‌های صوتی ماشین متصل شود و به عنوان یک دستیار فوق‌حرفه ای، صاحبش را در خانه، هنگام تمرین و یا مسافرت همراهی نماید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!