شارژر همراه ( پاور بانک) شیائومی مدل Mi با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

0
(0)

اگر به ظرفیت زیادی برای شارژ نیاز دارید، mi20000 با 20000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت، وزن کم، بازده بالا و قابلیت شارژ سریع، برق‌یاری است که شما به آن نیاز دارید. علاوه بر ظرفیت بالا، این شارژر دارای دو خروجی USB ، برای شارژ هم‌زمان دو دستگاه است.
پاور بانک فوق با ظرفیت بالا و به نسبت وزن کم خود امکانات منحصربه‌فردی دارد. شدت‌جریان خروجی این درگاه‌ها حداکثر 3.6 آمپر و اختلاف‌پتانسیل آن‌ها 5.1 ولت است. چیپست هوشمند آن، ولتاژ و شدت‌جریان دستگاهی را که به پاوربانک متصل است، تشخیص می‌دهد و آن را با حداکثر سرعت و ایمنی شارژ می‌کند. برای افزایش ایمنی در شارژ برخی دستگاه‌ها مانند ساعت هوشمند، دستبند سلامتی و یا هدست بلوتوث، کافیست دکمه پاوربانک را دوبار پشت سر هم فشار دهید تاMi Power Bank 2c وارد حالت “شارژ ضعیف” شده، امنیت دستگاه شما را تضمین کند.
با یک بار شارژ این پاور بانک می‌توان 7 مرتبه، گوشی آیفون 7، 2.5 مرتبه آی‌پد مینی 2 و 4.5 مرتبه گوشی Redmi 5x شیائومی را شارژ کرد. همچنین Mi Power Bank 2c علاوه بر شارژ کردن گوشی‌های هوشمند، توانایی شارژ کردن برخی لپ‌تاپ‌های دارای درگاهType C را نیز دارد.
این برق‌یار همراه ، با ظرفیت بالا، وزن کم و پشتیبانی شارژ سریع و اضطراری به‌عنوان یکی از بهترین تجهیزات جانبی، همیشه و همه‌جا همراه شما است، تا هیچ‌وقت با تمام‌شدن شارژ دستگاه‌های هوشمند همراهتان مواجه نشوید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!