شارژر همراه ( پاور بانک) شیائومی مدل Mi با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

0
(0)

اگر به سرعت زیاد برای شارژ نیاز داریدMI10000 با باتری‌ فوق پیشرفته ATL/Lishen (که بهترین گزینه برای شارژ کردن دستگاه‌های قابل حمل مانند گوشی، تبلت، دوربین و… محسوب می‌شود)، به کمک شما خواهد آمد. این دستگاه با مجهز بودن به خروجی TypeC با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت ممکن اقدام به شارژ گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند می‌کند. این روزها اکثر گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند در حال تغییر درگاه خود از Micro USB به Type C هستند تا مزایای بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. از آن‌جا که این برق‌یار نیز به این درگاه مجهز شده، قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار صاحب خود قرار خواهد داد. البته از آنجا که همچنان برخی گوشی‌های هوشمند از درگاه Micro USB استفاده می‌کنند، در بسته بندی آن یک تبدیل Type C به Micro USB نیز قرار داده شده است.
این دستگاه با قابلیت شارژ سریع، می‌تواند به صورت دوکاره عمل کند یعنی؛مهم نیست در حال شارژ گوشی هستید، یا باتری داخلی پاوربانک، در هر دو حالت برق‌یار شما با قدرت بی‌نظیر 18 واتی اقدام به شارژ کردن گوشی و باتری به صورت هم‌زمان خواهد کرد. برای افزایش ایمنی نیز Mi Power Bank Pro به صورت هوشمند خروجی خود را با دستگاه متصل‌شده همسان‌سازی می‌کند تا آسیبی به آنها وارد نشود.
همچنین برای افزایش ایمنی در شارژ برخی دستگاه‌ها مانند ساعت هوشمند، دستبند سلامتی و یا هدست بلوتوث، کافیست دکمه پاوربانک را دوبار پشت سر هم فشار دهید تا دستگاه وارد حالت “شارژ ضعیف” شده، امنیت دستگاه شما را تضمین کند.
با یک بار شارژ این پاور بانک می‌توان، گوشی اندرویدی با ظرفیت 3000 میلی آمپر را 2.5 بار، گوشی آیفون 6 را 4 بار وآی‌پد مینی را 1.5 مرتبه شارژ کرد.

در حالی که زمان کامل برای شارژ یک پاوربانک با ورودی 5V/2A ،6 ساعت است، زمان کامل برای شارژ Mi10000، 3.5 ساعت است که با استفاده از آن در آن حدود 40 درصد صرفه‌جویی در زمان خواهیم داشت. همچنین زمان کامل برای شارژ گوشی 3090 میلی‌آمپری با پاوربانک 5V/2A، 2 ساعت 30و دقیقه استکه این زمان برای این پاور، 1 ساعت و 50 دقیقه با 25 درصد صرفه‌جویی در زمان خواهد بود .
جالب توجه این که این برق‌یار با ضخامت 12.58 میلیمتری حدود 42 درصد از سایر پاوربانک‌های متداول در بازار باریک‌تر است.
همچنین به کارگیری چیپست ?? شارژ و دشارژ ((charging/discharging و کنترل هوشمند درگاه USB در این دستگاه توسط شرکت Texas Instruments سبب شده در عین شارژدهی بهینه، محافظت 9 لایه‌ای از مدار پاوربانک برقرار شده تا، بامکانیزم‌های حساس به حرارت و کنترل دما، باتری‌ها در محدوده حرارتی ایمنی فعالیت نمایند.
مدارOVP موجود دردستگاه با سیستم نظارتی پیشرفته، از ورود ولتاژ بیش از حد به دستگاه و آسیب‌رسانی‌های احتمالی جلوگیری نموده، ولتاژ خروجی را نیز هنگام عبور از حد مجاز قطع خواهد کرد.
در نهایت این دستگاه با حداکثر93 درصد نرخ تبدیل و حداقل 7000 میلی آمپر خروجی واقعی از بهترین‌های نوع خود است که بابدنه آلومینیومی و طراحی دستگاه‌های دیجیتال CNC دارای سطحی مات، پولیش شده و بسیار لطیف می‌باشد تا هنگام در دست گرفتن آن، احساس خوشایندی به کاربر منتقل شود. همچنین به علت استفاده از تکنولوژی CNC در لبه‌ها، طراحی این پاوربانک با طراحی گوشی‌های پرچم‌دار برابری می‌کند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!