ساعت هوشمند Amazfit

0
(0)

ساعت هوشمند Amazfit شیائومی با صفحه نمایش لمسی خازنی، طراحی اسپورت و داشتن ویژگی‌هایی مانند سنسور ضربان قلب، اطلاعات فشار، GPS و گام شمار؛ گزینه ای مناسب برای افرادی است که به سلامتی و شیک پوشی اهمیت می‌دهند.
بدنه سرامیکی محصول فوق ظاهری کلاسیک به آن داده و همراه با امکانات دیجیتالی پیشرفته، ساعتی زیبا را به بازار ارائه کرده است. صفحه نمایش تمام رنگی این ساعت، همیشه، زمان را نمایش داده و با تنظیم نور هوشمند، روشنایی صفحه را بسته به شرایط نوری که در آن قرار می‌گیرد تغییر می‌دهد تا همه چیز بهتر نمایش داده شود. شیشه محافظ گوریلا و استاندارد عایق IP67 که قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب در شرایط موج و گرد و غبار را دارد همچنین تضمین دوام این ساعت است.
با داشتن این ساعت برای گوش دادن به موسیقی، نیازی به موبایل نداشته و تنها کافی است هدفون بلوتوثی خود را به دستگاه متصل کنید و به موسیقی‌هایی که در داخل حافظه خود گوشی کپی کرده‌اید گوش کنید. لازم به ذکر است که این گوشی میتواند حدود ۵۰۰ آهنگ را در خود ذخیره کند.
ساعت هوشمند Amazfit می‌تواند هشدارهای گوشی را نشان داده و با داشتن ویژگی caller-ID این امکان را در اختیار کاربر قرار دهد که تماس ها را از روی ساعت ریجکت کرده و یا پاسخ دهد. شما همچنین می‌توانید فعالیت‌های روزانه و نیز فعالیت‌های ورزشی خود را انجام داده، بدون هیچ دغدغه‌ای اطلاعات ثبت شده آن را با همه جزئیاتش در حافظه دستگاه نگهداری کنید و تنها با یک لمس انگشت می‌توان اطلاعات دقیق در مورد زمان، ضربان قلب، موقعیت، مسافت طی شده و همچنین بسیاری اطلاعات مفید دیگر را به راحتی مشاهده کرد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند برنامه فعالیت روزانه خود را به سادگی و با دقت برنامه ریزی کنید.
علاوه بر این شیائومی با همکاری Alibaba سیستم کیف پول دیجیتالی AliPay را برای ساعتش در نظر گرفته است. از طرفی این محصول به GPS داخلی مجهز شده که باعث افزایش دقت عملکردش می‌شود. سنسور به کار رفته در این محصول اولین سنسور جی‌پی‌اس ۲۸ نانومتری جهان است. باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دستگاه نیز با هر بار شارژ حدود ۵ روز کامل کاربر را همراهی خواهد کرد. البته این زمان در صورتی که از سنسور GPS آن استفاده کنید به ۳۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند.
با اپلیکشن ویژه Amazfit استفاده از این ساعت هوشمند راحت‌تر است که برای نصب این نرم افزارنیز تنها کافیست کد QR روی صفحه ساعت را اسکن کنید. طراحی ساده و زیبا، دور قاب سرامیکی ضد خش و بند سیلیکون عرق ضد، از دیگر ویژگیهای این ساعت است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!