دوربین Mi Sphere Camera

0
(0)

دوربین‌های پانوراما عموماً بسته به اندازه بدنه خود، دارای نقاط کوری هستند که در ویدئو‌هایشان دیده می‌شود. اما در دوربین Mi Sphere با استفاده از دو لنز فیش‌آی با زاویه دید 190 درجه و دیافراگم f/2.0 با دو آیینه مجزا، این نقاط کور حذف شده و تصاویر بی‌نظیر آن، ترکیبی از نوآوری در طراحی فیزیکی و اپتیکی آن است.
استفاده از دو حسگر 1/2.3 اینچی ساخت Sony در این دوربین تا 1600W حساسیت به نور دارد، که با آن می‌توان عکس‌های 360 درجه با رزولوشن 6912×3456 (7K) گرفت.
دو لنز مستقل در این دوربین می‌توانند رنگ و نور تصویر را به صورت خودکار تنظیم، ویدئو‌هایی با رزولوشن 3456×1728 و سرعت 30fps یا رزولوشن 2304×1152 با سرعت اسلوموشن 60fps ضبط کنند. این رزولوشن، برای فیلمبرداری از فضای داخلی و خارجی، فیلمبرداری در سفر، ویدئو‌های خبری و گزارشی و حتی فیلم‌های مستقل و نمایشی عالی است.
لرزشگیر الکترونیکی 6 محوره در این دوربین، حرکت و لرزش دست در جهات مختلف را خنثی کرده و حتی در فیلمبرداری از فعالیت‌های ورزشی پرتحرک مانند اسکی، پرش از ارتفاع یا بانجی هم تصویری بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.
دوربین Mi Sphere Camera فیلمبرداری تایم‌لپس را نیز به سادگی انجام می‌دهد، برای این امر کافیست زمانبندی بین تصاویر را در برنامه موبایل این دوربین وارد کرده و باقی موارد را به خودش بسپارید.
دوربین Mi Sphere برای عکاسی خیابان‌های شلوغ شهر در شب عالی است. با برنامه این گوشی می‌توانید عکس هایی با سرعت شاتر 8 ثانیه از یک صحنه بگیرید.
این دوربین همچنین با برنامه خاص خود می‌تواند ویدئو‌های ضبط شده را پخش یا ویرایش کند. باطری دوربین Mi Sphere با یک بار شارژ و WiFi روشن می‌تواند نزدیک به یک‌ساعت و نیم ویدئو همراه و بیش از 200 عکس بگیرد.
دوربین فوق با بدنه‌ کوچک و سبک علاوه بر عایق‌بندی IP67 در برابر نفوذ باد، خاک و باران ، در دمای بین -10℃ تا 45℃ نیز عملکرد کامل و درستی خواهد داشت.
طراحی زیبای پوسته بیرونی این دوربین با در نظر داشتن زیبایی، پایداری و مقاومت را نیز در نظر گرفته است. قاب فلزی دورتادور بدنه به طور یکپارچه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و با تراش بی‌نظیر CNC دارای لبه‌های منحنی و نرم و سطحی بافت‌دار است تا در دست گرفتن آن نیز راحت باشد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!